Υπάλληλος Υποδοχής & Εξυπηρέτησης Πελατών Ξενοδοχείου

/Υπάλληλος Υποδοχής & Εξυπηρέτησης Πελατών Ξενοδοχείου
Υπάλληλος Υποδοχής & Εξυπηρέτησης Πελατών Ξενοδοχείου 2021-04-23T08:06:13+00:00

O Υπάλληλος Υποδοχής, ορίζεται ο εργαζόμενος που διεκπεραιώνει σωστά και έγκαιρα τις εργασίες που αφορούν την παροχή υπηρεσιών προς τον πελάτη, στους χώρους υποδοχής και φιλοξενίας – διαμονής των ξενοδοχείων, προκειμένου να συμβάλλει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη διασφάλιση της απρόσκοπτης και αποτελεσματικής λειτουργίας τους, για την εκπλήρωση των στόχων αποδοτικής λειτουργίας της επιχείρησης στα πλαίσια των εκάστοτε ισχυόντων κανονισμών ,πολιτικών ,μεθόδων και διαδικασιών που εφαρμόζονται απ’ αυτή.

Βασικός σκοπός του επαγγέλματος είναι να προβεί σε όλους τους αναγκαίους διακανονι-σμούς, τόσο όσον αφορά το δικό του πόστο όσο και τις λοιπές υπηρεσίες των εγκαταστά-σεων διαμονής και φιλοξενίας, προκειμένου η διαμονή του πελάτη να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις προσδοκίες του.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΘΕΜΑΤOΛΟΓΙΑ:

  1. Εκπαίδευση υποδοχής
    • Το τμήμα υποδοχής
    • Θυρωρείο – τηλεφωνικό κέντρο
    • Σχέσεις με τους πελάτες
    • Θέματα προσωπικού
  2. Κρατήσεις
    • Συστήματα Κρατήσεων
    • Κρατήσεις Ξενοδοχείων
    • PMS στη Διεθνή και την Ελληνική Αγορά
    • Revenue Management
    • Yield Management
  3. Τηλεφωνική επικοινωνία
    • Η Σπουδαιότητα της Επικοινωνίας
    • Η Τέχνη της Ακρόασης
    • Από το Α ως το Ω της Τηλεφωνικής Επικοινωνίας
  4. Τεχνικές αύξησης πωλήσεων
    • Καταναλωτικές συνήθειες
    • Συνήθεις προσδοκίες – ανάγκες πελατών
    • 10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τους πελάτες σας
    • Χαρακτηριστικά του καλού πωλητή
    • Χρήσιμα tips για τις πωλήσεις
Call Now Button